WELCOME TO THE ESTATE OF GSNET.GIVING ENTERTAINTMENT EVERYTIME.JOIN WITH US.IT'S FOR YOU.....

Mouse එක වෙනුවට නහය භාවිතා කරමු.



අද මං කියන්න යන්නේ අලුත්ම Software එකක් ගැනයි. එ වගේම මේක ගොඩක්ම අලුත් News එකකුත් වෙවි. මේකයි සීන් එක, ඔයාල ඔයාලගේ PC එක වැඩ කර කර ඉන්න ගමන් mouse එක එකපාරටම වැඩ කරන්නේ නැති වුනොත් මොකෝ කරන්නේ??? වෙන මොනා කරන්නද ඉතින් උඩ බලන් ඉන්න තමා වෙන්නේ.එ තරමටම අපිට mouse එක ඕන කරනවා. mouse එක නැතුව මුකුත් කරන්න බැහැ. ඊලඟ දවසේ mouse එකක් ගන්නකං ඉතින් පැත්තකට වෙලා ඉන්න තමා වෙන්නේ. ඔන්න ඕකට විසඳුමක් තමා අද මං කියන්න යන්නේ. එ තමයි අපේ mouse එක වෙනුවට නහය පාවිච්චි කරන එකයි. ඔයාල දැන් බලනවා ඇති මේ මොකක්ද මේ හරුපේ කියල.

                මුලින්ම මේකට වෙබ් කැම් එකක් ඕන කරන්වා. Laptop එකක් තියෙනවනම් වැඩෙ තවත් ලේසියි. තව මේ සඳහාම software එකක් තියෙනවා. එක free ගන්න පුළුවන්. මේකෙදි වෙන්නේ Software එක මාර්ගයෙන් තමන්ගේ මූණ mouse එක හැටියට භාවිතා කරන්න ඉඩ දීමයි. mouse එක හැටියට මූණ නාභිගත කරන්න තමා වෙබ් කැම් එක ඕනකරන්නේ. මොන වුනත් මේක නම් නියමයි. මං මේක try කරල බැලුවා. (මට තියෙනවනේ හැමදෙයක්ම try කරන අමාරුවක්. එකයි!!) වැඩේ නරකම නැහැ. නියමේට වැඩ.ඔයාලත් කැමතිනම් try කරලා බලන්න. මං මේ ගැන වැඩි විස්තර කියන්න යන්නේ නැහැ. මේකේ භාවිතය ගැන අදහසක් පල්ලේහා තියෙන Video ටික බලලා තේරුම් ගන්න. තව මේකට ඕන කරන Software එක බා ගන්න ඕනේ නම් පහළ තියෙන ලින්ක් එක ක්ලික් කරන්න.
                            මෙතනින් download කරගන්න....
වැඩි විස්තර...

Youtube Video ටික...

           මේක වැඩ කරන්නේ නම් Windows 7, Vista වලට විතරයි. එහෙනම් try කරල බලන්න. මං හිතනවා මේක හොඳ News එකක් වගේම Software එකක් වේවි කියලා. එහෙනම් යන්න කලින් ඔයාලගේ අදහසකුත් මේ සම්භන්ධයෙන් එකතු කරල යන්න. 


Bookmark the permalink.

Leave a reply